Σάββατο , 18/11/2017

Στο Ντουμπάϊ και στον Καναδά πίνουν ελληνικό καφέ, ενώ στο Μιλάνο φοράνε ελληνικά ρούχα – Ελληνικές επιχειρήσεις που κατάφεραν να πετύχουν και να εξαπλωθούν στο εξωτερικό

Η οικονομική κρίση ,αναμφισβήτητα, έχει οδηγήσει στην κατάρρευση τόσο μικρών όσο και μεγάλων επιχειρήσεων τα τελευταία έτη. Εταιρείες που στο παρελθόν ευημερούσαν, δεν άντεξαν το ξέσπασμα της κρίσης και κατέθεσαν τα όπλα. Ωστόσο, παρά τη σκληρή πραγματικότητα, υπάρχουν εκείνοι που τολμούν, αγωνίζονται και καταφέρνουν όχι μόνο να αναπροσαρμόζονται στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται κάθε μέρα στην Ελλάδα αλλά και να δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.

Η πιο πρόσφατη άφιξη ελληνικής αλυσίδας στο εξωτερικό ήταν αυτή των Coffee Island στο Τορόντο του Καναδά. Η αλυσίδα που ίδρυσε στην Πάτρα ο παιδίατρος Βαγγέλης Λιόλιος, έκανε το πρώτο βήμα του στο εξωτερικό, ιδρύοντας το πρώτο κατάστημα στο Λονδίνο.

Περιπτώσεις όπως είναι τα Mikel του Λευτέρη Κυριακάκη, δραστηριοποιούνται ήδη στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με καταστήματα στο Ντουμπάι, όπου ίδρυσε το πρώτο της κατάστημα το 2015. Συνολικά ο αριθμός των καταστημάτων ανέρχεται αυτή τη στιγμής τα 156, ενώ η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην Κύπρο. Από αυτά, τα 7 βρίσκονται στο Ντουμπάι.

Σημειώνοντας ισχυρή πορεία και εξέλιξη, αλλά και μεγάλη αποδοχή από τις Ευρωπαϊκές μητροπόλεις, η BSB «κατέκτησε» δικαίως μια ξεχωριστή θέση στην κεντρική εξωτερική βιτρίνα του εμπορικού κέντρου LA RINASCENTE στο Μιλάνο! Το τμήμα styling του La Rinascente επέλεξε και έντυσε τις κούκλες στις κυλιόμενες σκάλες που οδηγούν στον 1ο όροφο (fashion section) – αποκλειστικά με ρούχα BSB! Η Ιταλία αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά για την περεταίρω ανάπτυξη της BSB στην Ευρώπη όπου μέχρι σήμερα, μόλις δύο σεζόν από το λανσάρισμα του brand, έχει παρουσία ήδη σε 100 καταστήματα.

Τέλος, ισχυρό παράδειγμα αποτελεί η Mini Raxevsky που καταφέρνοντας να ενισχύσει την εξαγωγική της δραστηριότητα εγκαινίασε την 1η boutique της στη Σιγκαπούρη. Η εταιρεία που μετρά 34 καταστήματα σε όλο τον κόσμο έχει χαράξει δυναμική διεθνή πορεία, που τη φέρνει στο επίκεντρο των πλέον ανθηρών ελληνικών επιχειρήσεων.

Δείτε επίσης

Γιατί οι νέοι φεύγουν από τα club και επιλέγουν πλέον πιο χαλαρά μέρη όπως τσιπουράδικα και μεζεδοπωλεία

Άκης Τσακίρης Οι εναλλακτικοί τρόποι διασκέδασης, ξεκίνησαν να γίνονται “μόδα” πιο πολύ στις ηλικίες περόπου …