Ρεπορτάζ: Άκης Τσακίρης
Χωρίς καμία αμφιβολία, στον βωμό της προώθησης και της διαφήμισης, όλα μπορούν να συμβούν. Ακόμη και τα σεξιστικά σχόλια, μπορούν να γίνουν μία διαφήμιση για ένα κατάστημα, μία εταιρεία, ή ένα συγκεκριμένο προϊόν. Όμως, όπως φαίνεται, η γνωστή εταιρεία των Burger House, αυτή τη φορά ξεπέρασε κάθε όριο.
Με αφορμή, το νέο διαφημιστικό spot της εταιρείας με τίτλο “Έμπαινες”, αναγνώστες του Label News έρχονται να μιλήσουν για τα σεξιστικά σχόλια που χρησιμοποιεί το video με μόνο σκοπό την αγορά κάποιων burger. Αξίζει να σημειωθεί πως το Label News δεν έρχεται να πάρει θέση με τη συγκεκριμένη δημοσίευση, αλλά μόνο να δώσει ένα βήμα στους αναγνώστες, όπως άλλωστε έχει αποδείξει σε όλη την πορεία του στον διαδικτυακό κόσμο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας.
Η αλήθεια είναι πως η φράση “Έμπαινες” χρησιμοποιείται πολύ τον τελευταίο καιρό, αλλά όχι για ένα burger. “Τί δουλειά έχει ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων γυναικών σε μία τέτοια διαφήμιση; Γιατί πρέπει να το παρουσιάζουν σαν κάτι το διαφορετικό;”, δηλώνει μία αναγνώστρια στο Label News, συνεχίζοντας λέγοντας πως σίγουρα πρέπει να κινητοποιηθούν οι αντιρατσιστικές και αντισεξιστικές οργανώσεις για την διακοπή της διαφήμισης.
Την ίδια άποψη όμως έχουν και οι άνθρωποι της gay κοινότητας, οι οποίοι μάλιστα μας ανέφερε σήμερα το πρωί: “Μπορεί το ουράνιο τόξο να είναι η σημαία μας και ο μονόκερος να είναι ένα μυθικό πλάσμα που αγαπάμε ως gay άνθρωποι, αλλά δεν έχουμε αναγνωρίσει τα Goody’s ως gay friendly καταστήματα. Γιατί πρέπει να μας χρησιμοποιούν; Για διαφήμιση επειδή ως θέμα πάντα θα πουλάμε γιατί για εκείνους κάτι διαφορετικό;”.
Τέλος, οι αντιρατιστικές οργανώσεις είναι έτοιμος να κινηθούν νομικά και για το σημείο που παρουσιάζεται ένας ανάπηρος που δεν μπορεί εύκολα να κυκλοφορήσει στην πόλη του. “Από πότε τα Goody’s ενδιαφέρονται; Ούτε καν ράμπες δεν έχουν στα περισσότερα καταστήματα. Ένα burger δεν σώζει αυτούς τους ανθρώπους”, αναφέρει χαρακτηριστικά αναγνώστης στο Label News.
Το μόνο που μένει είναι να δούμε και την πλευρά της εταιρείας, μιας και η ίδια ακόμη δεν έχει δώσει κάποια επίσημη απάντηση στα αρνητικά σχόλια που δέχεται από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο προβολής του συγκεκριμένου διαφημιστικού μηνύματος.