Παρασκευή , 04/12/2020

Influencer marketing: Η νέα κερδοφόρα τάση στο marketing σύμφωνα με έρευνες – Η μεγάλη αλλαγή και το «ΜΠΑΜ» στην διαφήμιση

Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερος λόγος γίνεται για το marketing καθώς και για τα παρακλάδια αυτού. Το marketing έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας μας και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς, άσχετα αν δε γίνεται αντιληπτό πάντα από όλους μας. Νέες τάσεις ξετρυπώνουν συνεχώς και προωθούν προϊόντα και υπηρεσίες με τρόπους, που πριν λίγα χρόνια πριν την ανάπτυξη της τεχνολογίας και ως εκ τούτου του διαδικτύου, δεν θα φανταζόμασταν.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά. Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε αποδέκτες μιας νέας σχετικά τάσης χωρίς να ξέρουμε τον ορισμό της. Influencer Marketing. Τι είναι;

Σύμφωνα με το BusinessDictionary.com, οι Influencers είναι άτομα τα οποία έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν τις αγοραστικές συνήθειες άλλων ατόμων, λόγω της (αληθινής ή αντιληπτής) εξουσίας, γνώσης, θέσης ή σχέσης τους.

Είναι το ίδιο, με το να βάζεις ένα Celebrity στην τηλεόραση να μιλά για τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Μόνο που αυτό αλλάζει μορφή, καθώς οι νέοι σήμερα βρίσκονται στα social media και αρέσκονται σε native content παρά σε διαφήμιση.

Το Influencer Marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο ατομικά από άτομα που έχουν τη δύναμη να το εφαρμόσουν, όσο και από εταιρίες μικρές αλλά και εταιρίες κολοσσούς πολυεθνικές και μη.

Είναι σίγουρα ένα δυνατό χαρτί στο κομμάτι της διαφήμισης σήμερα αλλά πόσο μπορεί να αντέξει και να συνεχίσει δυναμικά και στο μέλλον;

Οι τάσεις και η ανοδική πορεία των social media φανερώνουν ότι το Influencer Marketing θα συνεχίσει να παίζει δυναμικά στο παιχνίδι της διαφήμισης. Η μεγάλη επίδραση των Influencers στο κοινό, που βασίζεται κυρίως στην ανάπτυξη επικοινωνίας μαζί του, είναι ικανή να  μπορέσει να συνεχίσει να προωθεί εύκολα και «ανώδυνα» στοχευμένα προϊόντα και υπηρεσίες για τα επόμενη έτη.

Εξάλλου, βάσει των προαναφερθέντων γίνεται αντιληπτό πως το influencer Μarketing δεν είναι trend. Θα λέγαμε πως πρόκειται για μία must–know στρατηγική, την οποία όλο και περισσότερες εταιρείες εφαρμόζουν με επιτυχία. Τα fashion, beauty και fitnessbrands έχουν ήδη πολλαπλασιάσει τις πωλήσεις τους με την υποστήριξη των influencers.

 

Δείτε επίσης

Ο γνωστός μίμος Χρήστος Τσικνιάς πάει εθελοντικά ως νοσηλευτής στα νοσοκομεία της χώρας για τον covid

Από τον Βαγγέλη Καράλη Πηγή: Εspresso Ο γνωστός μίμος και showman Χρήστος Τσικνιάς, με αυταπάρνηση …