Περισσότεροι από 700 επισκέπτες ενθουσιασμένοι, έδιναν συγχαρητήρια σε όλους, για τη παρουσίαση, την οργάνωση, και το επίπεδο των σχεδιαστών.
Όλοι έδειξαν την υποστήριξή τους με όποιο τρόπο μπορούσαν και στα παιδιά της “Κιβωτού του κόσμου” τα οποία έδωσαν το παρόν μαζί με τον Πατέρα Αντώνιο ο οποίος χαιρέτησε τους παρευρισκόμενους λέγοντας πως το μόνο μας όπλο ενάντια σε κάθε κρίση είναι η αγάπη και καταχειροκροτήθηκε.
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ!!Μεγάλη και η συγκίνηση των σχεδιαστών που συμμετείχαν για το επίπεδο της παρουσίασης τους. Ενθουσιασμένοι από τον καλλιτεχνικό διευθυντή Μιχάλη Πάντο, ο οποίος έδωσε τον καλύτερό του εαυτό στα νέα παιδιά. Ο ενθουσιασμός τους μεγάλωνε όταν άκουγαν από όλους ότι οι προδιαγραφές της διοργάνωσης θα τους έδιναν ένα μεγάλο πλεονέκτημα στη μετέπειτα πορεία τους.Εντυπωσιακός ο χώρος του Παλαιού Χρηματιστηρίου, εντυπωσιακή και η προβολή του animation της 3d mapping στο παμπάλαιο βιτρό που δέσποζε στο χώρο, η οποία εφαρμόστηκε για πρώτη για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κέρδισε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Τη βραδιά τίμησαν με τη παρουσία τους πολλοί έμποροι, δημοσιογράφοι, μεγάλα καταστήματα, καθηγητές, και κατασκευαστές ενδυμάτων, οι οποίοι πραγματικά ανταποκρίθηκαν με εμπορικό ενδιαφέρον στη πρόσκληση.Ξεχωρίσαμε την Ειρήνη Νταιφά, τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιά κ. Πρινιωτάκη, τους σχεδιαστές μόδας Stylianos, τον Δημήτρη Στρέπκο, τον Πάνο Απέργη, την Όλγα Καραβερβέρη, τον Τάσο Τρανούλη, και το team της Megla m, τους ιδιοκτήτες του Loft Fashion the Garage Progect χορηγούς του ΝGFL , οι οποίοι είχαν μαζί τους και 30 εμπόρους πελάτες τους, τον Πέτρο Ίμβριο, την Χαρά Κουμεντάκου και τον Costantino Roselli από την εταιρία Weird χορηγό της διοργάνωσης. Πολλούς δημοσιογράφους και μαζί χορηγούς επικοινωνίας, όλους τους υποστηρικτές και μαζί έντονες παρουσίες από τον καλλιτεχνικό κόσμο.
Τους επισκέπτες υποδέχθηκαν τα κρασιά Bianco Nero, και ο κόσμος στα διαλείμματα απόλαυσε τις γαστρονομικές δημιουργίες του Ταυλανδέζικου εστιατορίου tamarint με κρασί sake, γλυκά Ziapas, αναψυκτικά Βήκος, παγωτά Δεληολάνης.
Στο NGFL2, αποκλειστικός χορηγός στο make up και στο hair styling η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE.
Υποστηρικτής των νέων σχεδιαστών η εταιρία MIGATO, η οποία προσέφερε τα υποδήματα για το NGFL.
Στο catwalk οι νέοι σχεδιαστές έδειξαν κατά γενική ομολογία πολύ προσεγμένες συλλογές. Ξεχωρίσαμε την Εύη Αδάμ στη συλλογή του Δημήτρη Ορδουλίδη, την Άντζελα Ευριπίδη στης Έλενας Φιλιππίδου, και στην business συλλογή του Prince Erotokritos τις δημοσιογράφους Βίκυ Χαντζή και Ειρήνη Γκανάτσιου.
Οι διοργανωτές εταιρία Stelexpo και Ερωτόκριτος Κυμιωνής ανανέωσαν το ραντεβού με τους εμπόρους και τους σχεδιαστές για το 3ο New Generations Fashion Lines που θα γίνει τον Σεπτέμβριο.