Κυριακή , 24/11/2024

Η μεγάλη έκπληξη στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνο – Μεσήλικες άνδρες και γυναίκες εντυπωσίασαν στην πασαρέλα με extreme ντύσιμο και με κεντρικό σύνθημα «Η μόδα δεν έχει ηλικία»

Raffaele Virgili – Ανταποκριτής Ιταλία

Αναμφίβολα όλοι μας τα τελευταία χρόνια έχουμε ακούσει συζητήσεις για τους millennials (γενιά της χιλιετίας), κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον χώρο της μόδας, σχετικά με την ικανότητά τους να επηρεάζουν το κοινό με μία μόνο ανάρτησή τους, ένα story ή μία φωτογραφία, ένα συγκεκριμένο εμπορικό προϊόν, που μπορεί να είναι το τελευταίο μπλουζάκι T-shirt της μόδας ή ένα αθλητικό ποτό. Αυτό είναι όμως μόνο οι millennials; Φυσικά και όχι!

Γι’ αυτό στην τελευταία εβδομάδα ανδρικής μόδας στο Μιλάνο στις πασαρέλες εμφανίζονται καινούργια μοντέλα και από τα δύο φύλα που μπορούν να εκπροσωπήσουν την ποικιλομορφία του πληθυσμού κυρίως και στη συγκεκριμένη περίπτωση με βάση την ηλικία. Έτσι, στα παρασκήνια έκαναν την εμφάνισή τους όχι ο παραδοσιακός, και ας μας επιτραπεί η έκφραση, κύριος της μέσης ηλικίας, ο οποίος φοράει το κλασικό κοστούμι του γραφείου με την εικοσιτετράωρη δερμάτινη τσάντα του ανά χείρας ούτε η κυρία με το φόρεμά της, το οποίο να είναι ελαφρώς στενό, τα ψηλά της τακούνια και το τελευταίο χρώμα της μόδας για τα μαλλιά με σκοπό να κρύψει, έστω και για έναν χρόνο, την πραγματική της ηλικία, αλλά πραγματικά άτομα που ξεχωρίζουν με έναν πρωτόγνωρο τρόπο για το στιλ και την υπερηφάνειά τους, φωνάζοντας: «Κι εμείς μπορούμε και θα το κάνουμε!».

Και αυτό συμβαίνει σε πασαρέλες που ρίχνουν τα πρώτα εμπόδια. Στην Diesel κάνουν πασαρέλα άντρες και γυναίκες με άγρια όψη, με ένα look που θα το ζήλευε ένας 20χρονος, περπατούν με θάρρος και υπερηφάνεια, οι γυναίκες δείχνουν με άνεση τα άσπρα τους μαλλιά στον αέρα, χωρίς να τα κρύβουν αλλά δίνοντάς τους αξία. Ο οίκος Dolce&Gabbana ρίσκαρε επιπλέον προωθώντας στις πασαρέλες του το look streetwear σε μεγάλα μεγέθη με γυαλιά ηλίου και sneaker, αλλά και τα κλασικά ανδρικά και γυναικεία ρούχα της που έχουν υπερβολικά σχέδια. Η απόλυτη εκδίκηση ήρθε τον περασμένο Μάρτιο από την εταιρεία παιχνιδιών Mattel, η οποία έχει υιοθετήσει πλέον στη Barbie το στιλ της μεγάλης Iris Apfel, δημιουργώντας μια ολόιδια κούκλα με την επιχειρηματία, επί τη ευκαιρία της κυκλοφορίας του τελευταίου της βιβλίου. Πρόκειται για την πιο ηλικιωμένη γυναίκα στον κόσμο που γίνεται Barbie.

Αυτό δείχνει ότι σήμερα, η χειραφέτηση κάθε είδους καταφέρνει να αυξήσει με έναν πρωτόγνωρο τρόπο, κυρίως στον κόσμο, έναν πολύ έκφυλο χαρακτήρα όπως εκείνον της μόδας, στον οποίο ίσως να μην υπήρχε ακόμη αυτό το είδος ελευθερίας: «Η μόδα δεν έχει ηλικία» όπως έλεγε η ίδια η Iris.

Δείτε επίσης

Τα οφέλη του μασάζ σε δύσκολες εποχές γεμάτες άγχος – Από την Patricia Sundari

Ζούμε σε εποχές που απαιτούν πολλά από εμάς σε ψυχικό επίπεδο. Βομβαρδιζόμαστε συνεχώς με ερεθίσματα, …